تعویض پلاک در اکثر شهرها خصوصا در کلان شهرها یکی از وقت گیرترین کارهایی است که طی مراحل خرید و فروش خودرو انجام می‌شود. روزانه افراد بسیاری برای تعویض پلاک به مراکز تعویض پلاک خودرو مراجعه می‌کنند؛ بنابراین قبل از انجام هرکاری بهتر است بلافاصله پس از خرید خودرو نوبت تعویض پلاک خود را دریافت کنید و در ساعت مشخص شده به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنید.

استعلام و تسویه بدهی خودرو برای فروش خودرو

چطور نوبت تعویض پلاک بگیرم؟ آیا برای تعویض پلاک باید نوبت گرفت؟ این مهم‌ترین سوالی است که اکثر خریداران خودرو به دنبال پاسخ و راه حلی سریع و کاربردی برای آن‌ هستند. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با نحوه دریافت نوبت تعویض پلاک و راه حل‌های کاربردی و آسان برای انجام این کار آشنا کنیم.

دریافت نوبت تعویض پلاک حضوری از مراکز تایید شده تعویض پلاک

یکی از قدیمی‌ترین و اصلی‌ترین شیوه‌های دریافت نوبت تعویض پلاک مراجعه به نزدیکترین مراکز تایید شده تعویض پلاک و دریافت نوبت برای انجام مراحل مختلف کارهای تعویض پلاک است. به این نکته توجه داشته باشید که هنگام تعویض پلاک حضور فروشنده یا داشتن حق وکالت از سمت او از جمله موارد مهم و ضروری است که بدون آن تعویض پلاک صورت نمیگیرد. دریافت نوبت حضوری برای تعویض پلاک معایب بسیاری دارد. از جمله مهم‌ترین معایب این روش می‌توان به صرف هزینه و زمان بسیار آن اشاره کرد.

پلیس راهور در جاده پر از ترافیک

 

وقت گیر بودن دریافت نوبت حضوری تعویض پلاک

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین معایب دریافت حضوری تعویض پلاک وقت گیر بودن بیش از اندازه آن است. همان‌طور که گفته شد روزانه افراد بسیاری برای تعویض پلاک خودرو به مراکز تعویض پلاک مراجعه می‌کنند و گاها ممکن است صف‌های طولانی این مراکز ۳ الی ۴ ساعت از روز شما را به خود اختصاص دهند. اگر یکی از مدارک مورد نیاز مانند خلافی خودرو یا قولنامه منزل را فراموش کرده باشید، روز بعد کلیه این مراحل نوبت‌گیری را باید از ابتدا انجام دهید. بنابراین این روش را نمی‌توان به عنوان یک روش کاربردی و سریع به شمار آورد.

دریافت نوبت اینترنتی تعویض پلاک، راه حلی آسان اما وقت‌گیر

با شیوع کرونا و همه‌گیر شدن این بیماری، مراکز تعویض پلاک نوبت دهی اینترنتی را جایگزین نوبت دهی حضوری کردند. این روش مزایا و معایب بسیاری با خود به همراه دارد. از مهم‌ترین مزایا و معایب دریافت نوبت اینترنتی تعویض پلاک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

دریافت نوبت اینترنتی تعویض پلاک

 

صرفه جویی در زمان و حفظ سلامت افراد، مهم‌ترین مزایای دریافت نوبت اینترنتی تعویض پلاک

شاید بتوان حفظ سلامت افراد را مهم‌ترین مزایای دریافت نوبت اینترنتی تعویض پلاک به شمار آورد. با دریافت نوبت اینترنتی در همان ساعت مشخص به مرکز معرفی شده مراجعه می‌کنید و در زمانی کمتر وارد محوطه مرکز تعویض پلاک می‌شوید. این روش هیچ تغییری در سرعت انجام کارهای مربوط به مراحل مختلف تعویض پلاک ندارد و تنها در زمان حضور شما در صف‌های ورودی به این مراکز تاثیرگذار است.

معایب دریافت نوبت اینترنتی تعویض پلاک

هر چند دریافت نوبت اینترنتی نقش مهم و تاثیرگذاری در حفظ سلامت افراد و صرفه‌جویی در زمان دارد اما اگر در این روزها سری به مراکز اصلی تعویض پلاک زده باشید با حجم زیادی از متقاضیان تعویض پلاک خودرو مواجه می‌شوید که همگی در کنار هم منتظر انجام مراحل مختلف کارهایشان هستند. بنابراین باید یک روز را کاملا برای انجام کارهای تعویض پلاک در نظر بگیرید. برای دریافت نوبت اینترنتی معمولا اکثر افراد دچار مشکل می‌شوند و نمی‌توانند در سامانه‌های معرفی شده نوبت خود را ثبت کنند.

شلوغی سامانه و پاسخگو نبودن پشتیبان‌های سایت از دیگر مشکلاتی است که برای دریافت نوبت اینترنتی تعویض پلاک اکثر افراد با آن مواجه می‌شوند. شاید بپرسید چاره کار چیست و در این شرایط چطور نوبت تعویض پلاک بگیرم؟ نگران نباشید تیم آیتول در کنار ارائه خدماتی همچون خرید بیمه شخص ثالث، مشاوره حقوقی در زمینه خرید و فروش خودرو در انجام کارهای تعویض پلاک نیز همراه شما خواهد بود.

تعویض پلاک خودرو بدون نوبت و در کمترین زمان با آیتول

تعویض پلاک خودرو بدون نوبت کاری غیر ممکن است. در هر شرایطی که باشید برای تعویض پلاک خودروی خود باید به صورت حضوری یا آنلاین نوبت خود را ثبت کنید. اما انجام سریع کارهای مربوط به تعویض پلاک را می‌توانید در کمترین زمان و به کمک تیم حرفه‌ای و مجرب آیتول انجام دهید.

آیتول در جدیدترین خدمات خود کارهای تعویض پلاک ماشین شما اعم از پرداخت انواع جریمه‌های رانندگی، دریافت نوبت تعویض پلاک و مراحل مختلف تعویض پلاک را انجام داده و خودرو را به همراه پلاک جدید به شما تحویل می‌دهد. با استفاده از خدمات کارپرداز، سفیران آیتول به محل موردنظر مراجعه کرده و در کمترین زمان کارهای مربوط به تعویض پلاک را برای شما انجام می‌دهند.

با کمک این تیم دیگر نیازی نیست نگران دریافت نوبت حضوری یا اینترنتی تعویض پلاک و دریافت مرخصی و لغو کارهای مهم‌تان باشید. کار را به سفیران آیتول بسپارید و از انجام حرفه‌ای امور مربوط به خودروی خود لذت ببرید.

دریافت نوبت تعویض پلاک غیر حضوری و در کمترین زمان

 

دریافت نوبت تعویض پلاک و انجام خدمات با بهترین کیفیت در آیتول

در این مقاله شما را با روش‌های دریافت نوبت تعویض پلاک و مزایا و معایب آن‌ها آشنا کردیم. برای تعویض پلاک معمولا زمان و انرژی زیادی مصرف می‌شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از انجام هر کاری حتما مدارک مورد نیاز را فراهم کنید و پس از آن برای دریافت نوبت اقدام کنید. اگر زمان کافی برای انجام این کارها را ندارید پیشنهاد می‌کنیم از خدمات ویژه آیتول برای تعویض پلاک استفاده کنید و نگران انجام کارها نباشید.

آیتول همواره در انجام کلیه کارهای مربوط به خودرو همراه شما خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره  ۰۲۱۸۹۵۱۸۰۱۰ تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.