اپلیکیشن آیتول سامانه‌ای مربوط به خدمات خودرو و درگاه ورودی سرویس‌های تجمیع شده عوارض خودرو برای کاربران است که در آن توانایی دسترسی به تمام سرویس‌های مرتبط با عوارض ماشین و همچنین پرداخت از یک نقطه وجود دارد. در سامانه آیتول سعی شده تا محیط جدیدی برای کاربران ایجاد شود، به صورتی که در هر نقطه‌ای نیازهای مرتبط با هر آنچه مربوط به خودرو است انجام شود.

بهترین و سریع‌ترین آنلاین خودرو در سامانه آیتول

در آیتول خدماتی‌ از قبیل استعلام و پرداخت عوارض و بدهی، پرداخت خلافی خودرو، خرید و تمدید انواع بیمه، خدمات غیرحضوری مثل معاینه فنی و تعویض پلاک و خدمات تعمیرگاهی و هر سرویسی که در رابطه با خودرو وجود دارد ارائه می‌شود. در این نرم‌افزار کاربران به راحتی می‌توانند همه‌ی پرداخت‌های مربوط به خودرو‌ی خود را از یک نقطه‌ی واحد انجام دهند. برای دریافت نسخه iOS اپلیکیشن می‌توانید از طریق سیب‎ اپ اقدام نمایید و نسخه اندروید را نیز می‌توانید از طریق بازار یا مستقیم دانلود کنید.

دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن آیتول دانلود اپلیکیشن آیتول از کافه بازار

بزرگ‌ترین سامانه مقایسه و انتخاب بیمه خودرو و موتور سیکلت در ایران

از طریق اپلیکیشن آیتول می‌توانید انواع بیمه خودرو را بخرید و تمدید کنید. استعلام و محاسبه قیمت بیمه به‌صورت آنلاین با قابلیت پرداخت و تمدید فوری با آیتول امکان‌پذیر است. آیتول، سامانه جامع خودروی من بهترین شرکت‌های بیمه را یکجا جمع کرده است و شما می‌توانید با مقایسه خدمات هر شرکت، بهترین بیمه را برای خودروی خود تهیه کنید.

برای شروع کافی است که شماره پلاک و شماره یکتای بیمه‌نامه خود را وارد کنید تا اطلاعات اتومبیل شما نمایش داده شود و بتوانید نسبت به خرید یا تمدید بیمه‌نامه اقدام کنید. فرایند تمدید یا خرید بیمه‌نامه شخص ثالث به سرعت انجام‌شده و در کمتر از ۲ ساعت پیامکی که در آن لینک نسخه الکترونیکی بیمه‌ شما وجود دارد برایتان ارسال خواهد شد. بر اساس آخرین قوانین بیمه مرکزی، نیازی به نسخه فیزیکی بیمه‌نامه شخص ثالث نیست. سامانه جامع آیتول همچنین امکان استعلام قیمت بیمه موتورسیکلت به همراه خرید و تمدید آنلاین را با مناسب‌ترین قیمت از بهترین شرکت‌های بیمه شخص ثالث موتورسیکلت فراهم کرده است.

آیتول؛ بزرگ‌ترین سامانه مقایسه و انتخاب بیمه خودرو و موتور سیکلت

بهترین و سریع‌ترین راه برای استعلام و پرداخت خلافی خودرو با موبایل

در سامانه آیتول، تنها با وارد کردن شماره پلاک خودرو، تلفن همراه مالک و کد ملی مالک می‌توانید خلافی خودروی خود را استعلام بگیرید. همچنین به ثبت‌نام در سامانه سخا نیاز ندارید و استعلام خلافی بدون نیاز به کد انجام خواهد شد. پس از ورود اطلاعات و پرداخت هزینه استعلام نیز می‌توانید ریز خلافی خودروی خود را مشاهده کرده و جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ماشین خود را به صورت موردی پرداخت کنید. هزینه استعلام خلافی ۵,۲۰۰ تومان است. این نکته را نیز اضافه کنیم که آیتول دخل و تصرفی در تعیین این هزینه ندارد.

استعلام و پرداخت آنلاین بدهی و عوارض خودرو؛ راهکاری مطمئن برای رانندگان

استعلام و پرداخت اینترنتی بدهی و عوارض سالیانه خودرو، عوارض آزادراهی (آنی‌رو)، پارک حاشیه‌ای، عوارض آزادراه تهران-شمال و طرح ترافیک تهران از طریق اپلیکیشن آیتول امکان‌پذیر است. تنها با وارد کردن پلاک ماشین خود میتوانید استعلام و پرداخت هر یک از عوارض زیر را به صورت کلی یا موردی انجام دهید:

آیتول؛ سامانه استعلام و پرداخت آنلاین بدهی و عوارض خودرو

استعلام و پیگیری وضعیت سرویس‌های مبتنی بر خودرو پلیس

سرویس‌های پلیس شامل استعلام نمره منفی گواهینامه، وضعیت گواهینامه و استعلام وضعیت کارت و سند است. شما تنها با استفاده از شماره گواهینامه و کد ملی خود می‎توانید به سرعت و خیلی راحت نسبت به وضعیت و نمره منفی گواهینامه خود مطلع شوید. همچنین استعلام کارت و سند خودرو با شماره پلاک، به راحتی از طریق آیتول و تنها با یک کلیک امکان‌پذیر است. هزینه این استعلام نیز تنها ۵,۲۰۰ تومان است و آیتول دخل و تصرفی در تعیین این هزینه ندارد.

استفاده از کلیه خدمات غیر‌حضوری خودرو در کارپرداز آیتول

خدمات غیرحضوری کارپرداز شامل معاینه فنی، تعویض پلاک و ترخیص خودروی توقیف شده از پارکینگ راهور است. سفیران مطمئن آیتول به جای شما به مراکز معاینه فنی خودرو مراجعه کرده و برای خودروی شما گواهی معاینه فنی دریافت می‌کنند، همچنین سفیر کارپرداز بدون نیاز به حضور خریدار و فروشنده به مراکز تعویض پلاک می‌رود و فرایند تعویض پلاک را انجام می‌دهد و اگر به هر دلیلی خودروی شما توقیف شود، سفیر کارپرداز آیتول بدون نیاز به حضور شما، خودرو را از پارکینگ راهور ترخیص می‎کند.

آیتول؛ سامانه استعلام و پرداخت آنلاین بدهی و عوارض خودرو

خرید قطعات جانبی و تعمیر و نگهداری خودرو در آیتول

آیتول این امکان را برای شما فراهم می‌کند که از طریق اپلیکیشن، تعمیرگاه‌های مورد تایید آیتول را به صورت آنلاین رزرو کنید و بدون اتلاف وقت و با اطمینان از کیفیت تعمیرگاه، سرویس خودروی خود را انجام دهید. در حال حاضر تعمیرگاه برای برندهای تویوتا، لکسوس، میتسوبیشی، هیوندای و کیا موجود است.

با تعویض روغن سیار آیتول نیز در هر مکان و هر زمانی بدون تغییر در برنامه روزانه‌ خود می‌توانید، سریع، به‌صرفه و مطمئن روغن خودروی خود را تعویض کنید. این خدمات شامل تعویض روغن (با استفاده از دستگاه ساکشن)، تعویض فیلترهای مصرفی و تنظیم باد لاستیک خودروی شماست. ما اصالت کالاهای ارائه شده را نیز تضمین می‌کنیم.
همچنین آیتول شاپ به‌عنوان عضو جوانی از خانواده بزرگ آیتول، فروشگاهی آنلاین در حوزه محصولات مرتبط با خودرو دارد که اصالت کالا و پشتیبانی متعهدانه را ضمانت می‌کند.