آیتول در واقع درگاه ورودی سرویس‌های تجمیع شده عوارض خودرو برای کاربران می باشد. در آیتول، کاربران، توانایی دسترسی به تمام سرویس‌های مرتبط با عوارض خودرو و همچنین پرداخت از یک نقطه را خواهند داشت.

در آیتول سعی شده تا محیط جدیدی برای کاربران ایجاد شود، به صورتی که در هر نقطه‌ای نیازهای مرتبط با عوارض خودرو را به ساده‌ترین شکل اغنا کنند. آیتول یک سرزمین مجازی در کنار فضای فیزیکی موجود است که در آن نیازهای مربوط به عوارض خودرو از طریق اکوسیستم‌های موجود تأمین می‌شود. آیتول یک ارتباط بلندمدت و بی‌دردسر را میان اعضاء خود اعم از افراد، کسب وکارها تضمین می‌کند.

کیان افق هیربد

شركت کیان (کیان افق هیربد) در سال 1397 با مدیریت جمعی از نخبگان فارغ‌التحصیل جامعه دانشگاهی ایران، در اداره ثبت شركت‌ها و مالكيت صنعتي تهران به صورت سهامی خاص به ثبت رسيد.

دیدگاه

شرکت کیان از الگوهای اثبات شده بلوغ سازماني در به‌کارگيري فناوري اطلاعات و ارتباطات در دنيا پيروي مي‌كند و مجموعه مديران این شرکت با به‌کارگيري اين الگوها، هم¬زمان با در نظر گرفتن وضعيت بازار داخل کشور، سعي در ارائه بهترين راه¬حل¬هاي مبتني بر فناوري به مشتريان داشته‌ و دارند. بر اساس اين ديدگاه، می¬توان گفت: ارزش‌هاي کیان با تاكيد بر اهداف و آرمان‌هاي تعيين شده بر مبناي مشتري محوری، صداقت و درستكاري، پايبندي به اصول و اخلاق متعارف كسب و كار، رعايت احترام متقابل، مسئوليت‌پذيري و قانون‌مندي شكل گرفته¬ و توسعه مي¬يابند.

مدیریت و نیروی انسانی

نيروي انساني شرکت کیان، بزرگ‌ترين سرمايه اين شرکت تلقي مي‌شود که از بين نيروهاي متخصص و با تجربه و فارغ‌التحصيلان نخبه و متعهد دانشگاهي انتخاب و برگزيده شده‌اند. شرکت کیان، با استراتژي توسعه کارآفريني در زمينه فناوري اطلاعات و ارتباطات، تلاش گسترده‌اي را با حمايت از نخبگان فارغ‌التحصيل دانشگاه‌هاي صاحب نام کشور آغاز نموده است.